2011. november 29., kedd

Női szövetkabát M-es (38-40) PK.-gel - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Női fekete szövetkabát.
Beleírt mérete alapján M-es, de szerintem nagyobb méretű, így én inkább 38-40-esnek írnám. Én 40es méretet hordok, de simán jó nekem, akár aláöltözve is.
Csinos, A vonalú fazon, bársony betétekkel a kapucnin és az ujján, valamint a hátulján, kisebb válltömés van benne.
Használt, de kiváló állapotban van, folt és szakadás mentes. Én kimostam, de egy tisztítást azért még ajánlok.
Ajándékba kaptam egyszer, de talán ha két alkalommal volt rajtam.
Méreteket megadtam, a hossza válltól értendő, és az ujja hosszát is onnan mértem, de ha kíváncsi vagy még valamire, szívesen segítek, viszont a válaszadásra max. 24 órán belül számíts.
Az ár postaköltséggel együtt értendő, ez tartalmazza a csomagolás és az ajánlott postázás díját.
Személyes átvételnél 1000, -Ft-ot vonok le az árból, kivéve ha nekem kell szállítani, ekkor szállítási költségként számolom fel.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-02 08:18
. Női szövetkabát M-es (38-40) PK.-gel - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése